Wat heeft de FAF in de afgelopen jaren verricht? Aanvankelijk leverden de medewerkers handgeschreven en vervolgens machinegeschreven klappers op. Al snel stapte het bureau van de FAF over op de computer. Op deze pagina vindt u een overzicht van de werkzaamheden van de FAF tot nu toe.

- Doop Trouw en Begraafboeken
- Nedergerechten
- Memories van successie
- Notarieel
- Diaconie

Digitalisering

Sinds enige tijd is de stichting bezig met het digitaliseren (fotograferen) van de archieven van de Nedergerechten. Gezien de omvang van dit archief, ca. 6300 inventarisnummers, en de zorgvuldigheid waarmee dit moet gebeuren is dit een gigantische klus. Inmiddels zijn ca. 400 inventarisnummers gedigitaliseerd. Voor het uitvoeren van deze werkzaamheden kan de stichting nog enige vrijwilligers gebruiken. De werkzaamheden worden op Tresoar uitgevoerd gedurende een dag of een dagdeel. Fotografische kennis is een pré maar niet strikt noodzakelijk.